Ana Sayfa / Seo / SEO vs. Yeni SEO [infografik]

SEO vs. Yeni SEO [infografik]

Seo vs. Yeni Seo, bu konu hakkında detayları bu yazımızda bulabileceksiniz. Yeni nesil seo hakkında net bilgiler öğrenmek için mutlaka okumalısınız.

Site İçi;

  • Geçmiş dönemlerde Daha fazla trafiğe ve sıralamaya odaklanırken günümüzde kullanıcı bağlılığına ve markanın öne çıkarılmasına daha fazla odaklanılmakta. Sıralamaya en önemli hedef olarak yaklaşmak günümüzde seo açısından çok büyük bir hata. Bunu çabaların bir ödülü olarak görmeliyiz.
  • Geçmiş dönemlerde arama motorlarından gelen organik trafiğe odaklanırken günümüzde sosyal medya ve diğer kaynaklardan gelen yönlendirmeli trafiğe önem verilmektedir.
  • Öncesinde analitik ve teknik bilgisine ihtiyaç duyulurken günümüzde analitik ve pazarlama bilgisine ihtiyaç duyulmaktadır.

İçerik;

  • Geçmişte tıklamalar ve sayfa görüntülenmesi için içerik oluştururken günümüzde kullanıcı bağlılığını artıracak, dönüşüm ve kazanç için içerik oluşturmaya dikkat etmeliyiz.
  • Geçmiş dönemlerde anahtar kelimeler için başlıklar ve konular oluştururken günümüzde kullanıcının ilgisini çekebilecek başlıklar ve içerikler oluşturmalıyız.
  • Geçmişte birebir eşleşen Anchor Text kullanımına odaklanırken, günümüzde kelime yoğunluğuna odaklanmalıyız.
  • Geçmişte arama motorlarında tek başınıza rekabet ederken günümüzde ilgi alanlarıyla alakalı kurulmuş blog siteleri ve sosyal medya hesaplarıyla rekabet etmeye başlamışızdır.
  • Geçmişte kişiliğimizi öne çıkarmaktan kaçınırken günümüzde marka yüzü olma ve google authorship kullanımına başlamışızdır.
  • Geçmiş dönemlerde rakamları dikkate alırken günümüzde insanların taleplerini dikkate almaya başlamışızdır.

 Site Dışı;

  • Geçmişte dizinlere kendi sitenizi ekleme, link satın alma ve link değişim yöntemlerini kullanırken günümüzde ilgi alanlarıyla alakalı yüksek kaliteye sahip yerlerde misafirlik yazarlık yapmaya başlamalı ya da tanıtım yazısı satın almalıyız.
  • Geçmişte backlink rakamlarını artırırken günümüzde web site sahipleriyle ilişkiler kurmaya blog, forum kardeşliği yapmaya başlamalıyız.
  • Geçmişte link değişimi için link sunarken günümüzde hiç bir koşul sunmadan link sunma olayına girmeliyiz. Yani günümüzde karşılıklı link değişimi felakettir.
  • Geçmişte teknik yöntemlerle elde edilen olumlu sonuçlar varken günümüzde içerik oluşturmaya vakit ayırarak olumlu sonuçlar elde etme seçeneği vardır.
  • Geçmiş dönemlerde arama motorlarının dikkatini çekebilecek kısa süreli çabalar sarf ederken günümüzde uzun süreli stratejiler oluşturup bunları takip etme ve geliştirmeliyiz.

Sosyal Medya;

  • Öncesinde sosyal medya ağlarında anahtar kelimelere odaklanırken günümüzde #etiket kullanımına odaklanmalıyız.
  • Öncesinde sosyal medyada içerik yayınlarken günümüzde içerik etrafında başkalarıyla iletişim kurmaya özen göstermeliyiz.
  • Öncesinde yazı başvuru sitelerini kullanıp gösterim elde ederken günümüzde oluşturduğumuz içeriği paylaşacak kullanıcılar sayesinde viral gösterimler elde etmeye özen göstermeliyiz.
  • Önce ki süreçte backlink için iletişim kurarken günümüzde tecrübelerimizi paylaşarak bağlantı alma, diğer kişilerin problemlerine yardımcı olarak bağlantı almak yöntemini kullanmalı, özellikle iyi ilişkiler kurup otorite sağlamalıyız.

seo-vs-yeni-seo

Hakkında Timur DEMiR

Merhabalar. 22 Yaşında Karadeniz Teknik Üniversitesi Orman Mühendisliği 4. sınıf öğrencisiyim. Hobi ve iş olarak bir çok sitede yazarlık yapıyorum.

Mutlaka İncele

Bir Devir Sona Erdi: Pagerank Öncesi ve Sonrası

Ne günlerdi değil mi? Link takası yapılacak pagerank değerine bakardık, alacağız o değere bakardık. Belli …

Bir Yorum

  1. yararlı bilgileriniz için sağolun seo ile ilgili doğru kaynak çok az

Bir Cevap Yazın